תיקי עור לנשים מותגים Tuscany Bags

  Tuscana Bags        Tuscany Bags Blog        Tuscany Bags Firenze       Tuscana Bags        Bags&Shoes        Belinda Bags       Belinda        Tuscany Bags  

תיק העור החלומי שלך מבוסס על המזל האסטרולוגי שלך  אסטרולוגיה היא אמיתית רק אם את אוהבת את התשובות !?.
למאמינים, אסטרולוגיה היא מדע מושרש ובעל  אלפי שנים של היסטוריה ותרבות. לי, אסטרולוגיה היא משהו שאני מחפשת כאשר אני זוכרת שזה קיים כדי לראות אם משהו פנטסטי באמת עומד לקרות לי. אני מיד שוכחת את ההורוסקופ שלי רגעים לאחר קריאתו, גם כאשר זה מזהיר אותי מאוד לגבי קבלת החלטות חשובות. האם יש משהו באסטרולוגיה? רציתי לגלות. חקרתי באופן ממצה את ההיסטוריה העשירה של האסטרולוגיה כדי לענות על השאלה שאנו עשויים לשאול את עצמנו בשלב מסוים: מהו תיק עור החלומות שלי המבוסס על המזל האסטרולוגי שלי? אם את אוהבת את תיק העור שלך ? זה הכוח של האסטרולוגיה בפעולה. 
 מזל  טלה: הטבע האימפולסיבי עשוי להוביל לכמה אפשרויות של תיקי עור. את לא אחת שעוקבת אחר מגמות אופנה : את לובשת דברים שאת אוהבת. עבור הצד הרפתקן המהיר של טלה, תיק העור החלומי  שלך יהיה ספורטיבי וקלאסי  בהדפסה בלתי צפויה.
מזל שור: ערכי נוחות ופונקציונליות, אבל לסגנון הניחוח שלך יש הרבה מקום להצהרות נועזות. תיקי עור בצבעים נועזים  ימשכו את כל החושים שלך את תראי מגניב, וזה ירגיש כאילו את מחזיקה כרית.
מזל תאומים :תאומים מתלבשים באופן שמרני ,תיק העור שלך הוא אקראי למדי,תיק צד מעור יהיה העדיפות שלך  עם מגוון רחב של סגנונות שונים
מזל סרטן: המראה שלך הוא כנראה קצת מתוחכם. את לרוב תבחרי בתיק עור עם הרבה כיסים, שהוא באמת החלטה טובה  קצת דרמה לתוך המראה שלך. נסי את אחד מתיקי העסקים של טוסקני תיקים  אשר יוסיף מגע של אלגנטיות לכל מה שאתה לובשת.
מזל אריה אוהבים  להיות במרכז תשומת הלב, ויש להם גם קטע עם השיער, אז אם את אריה ,אני בטוחה שיש מספר תיקי עור לנשים אצלנו שיעשו את הטריק….
מזל בתולה: פרפקציוניסטים מעשיים ביישנים לטובת חיסכון עבור השקעות גדולות. בעוד המחיר הוא לא יקר במיוחד ,מזל בתולה  מוכנים לשלם על איכות השירות. תוכלי למצוא אצלנו תיקי עור לנשים איכותיים
מזל מאזניים  נוטים להימשך למראה הקלאסי של תיקי עור . תיק עור בצבע חום כהה ישמור את המראה שלך טרי כפי שאת ממריאה מעיסוק חברתי אחד למשנהו.
עקרב מפורסמים בצד האפל שלהם ויחד עם זאת  ידועים בחוש ההומור שלהם והאהבה להרפתקאות.תיק שובב משהו פאנקי ,כנראה יהיה מושלם לקחת איתך לחקור את העולם.
מזל גדי גדי מיוצגים על ידי משהו שנקרא עז ים, עם גוף של עז וזנב של דג? לא רלוונטי, אבל מטריד בכל זאת. גדי נמשכים אל הקלאסיקה, והם ידועים כאחראים ומדודים. תיק החלומות שלך היא ליידי דיור, אשר יהיה המעבר בקלות מהמשרד ל … עבודה. 
דלי Aquarius  המורדים הקווירקי של גלגל המזלות וזה כולל גם בבחירות אופנה. קחי איזה תיק סגול עם הקפה בזמן שאת מובילה את המהפכה.
מזל דגים הם יצירתיים חולמניים, לעתים קרובות נוטים לכיוון הבוהמה. לרוב תיק עור עם רצועת כתף תהיה הבחירה שלהם

 למגוון המלא של התיקים שלנו

עמוד הבית   קולקציה  תיקי עור לגברים  תיקי גב מעור  תיקי עור לנשים  תיקי כתף   תיקי יד   תיקי גב    ארנקי עור