כל מי שעוסק באופנה יודע כי עור הוא חומר הגלם הכי איכותי והכי פופולרי לעיצוב תיקים . העור משמש לעיצוב מעילים, נעליים, ארנקים, תיקים ואפילו תכשיטים. העור הינו חומר גלם מהעתיקים בעולם, יש שיאמרו אף העתיק ביותר שבו השתמשו בני האדם מראשית הציוויליזציה. האיכויות הרבות המאפיינות את החומר הביאו לכך שמשתמשים בו למגוון מטרות .

בשוק תיקי העור ניתן למצוא כיום מגוון עצום ורחב של תיקים המיועד לנשים וגברים כאחד .חשוב לציין כי שוק תיקי עור לגברים התפתח משמעותית בשנים האחרונות

חיקוי עור

כאשר את רוצה לרכוש תיק עור אמיתי חשוב לדעת כי קיימים אין ספור של חיקויים של תיקי עור. באותה מידה בה גדל השוק והמבחר, גם חקייני העור אינם נחים. לא כל תיק שתמצאו בחנות תיקי עור לנשים – הוא בהכרח תיק עור מקורי. החיקויים של תיקי העור הם רבים ומשווקים בכל חנויות התיקים. אם אתן מחפשות איכות ללא פשרות, כדאי לבדוק את מקוריות התיק. ניתן לבדוק זאת באמצעות הסמל הבינלאומי המסמן את מוצרי העור המקוריים. כמו כן הריח הייחודי שיש לעור אינו ניתן לזיוף ועל ידי הרחת התיק תוכלו לדעת האם התיק עשוי מעור אמתי.

מבחר רחב ומגוון

קיימים בשוק סוגים רבים של עורות ולכן תוכלו למצוא מגוון רחב מאוד של תיקי עור לנשים בעיצובים ודוגמאות שונות ובצבעים מהממים.

העור הינו חומר גלם אורגני, המיוצר מבעלי חיים. לכן הוא לא מכיל חומרים רעילים, כמו כן עובי החומר ביחס לחומרי גלם אחרים, שומר על החפצים המאוחסנים בתיק בהגנה המקסימלית.

שימו לב כי מחירי תיקי עור לנשים מקוריים הם גבוהים. לא מומלץ לרכוש חיקוי עור מכיוון שהם אינם משתמרים לאורך זמן. עדיף להשקיע יותר בתיק עור אמיתי של תיקי טוסקני שיחזיק מעמד לאורך שנים.

למגוון המלא של תיקי עור בקרו אותנו תיקי עור לנשים וגברים / תיקי עור לנשים/ תיקי עור לגברים/ תיקי עור למחשב נייד/  תיקי עור עסקים/ תיקי עור מסמכים/ תיקי עור נסיעות /תיקי גב מעור

תיקי עור / תיקי עור לנשים / תיקי עור לגברים / תיקי גב עור / תיקי עור עסקים / תיקי עור למחשב נייד / תיקי עור מסמכים / תיקי עור נסיעות /