תיקי עור לגברים

תיק עור לגברים: איך להשתמש בו ואיפה לקנות אותו?
תיק שליח, תיק עור לגברים, תיקי עור לגברים, תיקים לגברים, טיפים לתיק לגברים, תיק גב מעור, אופנה לגברים, תיקים
הקטע הזה של תיק עור לגברים נשמע לך קצת מוזר? אם כן, אנחנו חייבים לומר שזה נורמלי, אחרי הכל, למילה תיק יש קשר חזק מאוד עם נשים. עכשיו, אם אין לך משהו מוזר, ברוך הבא לצוות האיש המודרני.

כמובן, לא תשמעו גברים מדברים ביניהם על תיקי עור, תיקים, תיקי שליח. זה עדיין קיים מאוד ביקום הנשי. אבל בוודאי כבר התחלת לראות את תיק העור לגברים או את תיקי עור המנהלים עוברים בידי גברים רבים.

ואין סיבה לחשוב שהעניין הזה של תיקי עור לגברים הוא נחלת הזקן או של העבר. תיק העור לגברים נותן למראה שלך UP והוא מאוד אלגנטי. אין זה פלא שתיקים מעור לגברים נוכחים במסלולי התצוגות ותצוגות האופנה של מיטב המותגים בעולם. האמת היא שתיקים לגברים הם כבר היום חלק מהמראה של גברים רבים.

סוגי תיקי עור לגברים
הכל תלוי בצרכים היומיומיים שלך. ייתכן שתצטרך תיק שליח, תיק נשיאה או תיק בסגנון תרמיל. דבר חשוב נוסף בעת הבחירה הוא לדעת איזה צבע הכי מתאים לבגדים שלך, אז בחר את הסגנון, הצבע והפורמט המתאימים ביותר לארון שלך.

הו! ובקנייה תמיד שימו עין על האיכות: אם זה באמת עור או אם זה סינטטי, אם התפרים עשויים היטב, אם הרוכסן נפתח ונסגר בקלות, בקיצור, שימו עין על איכות המוצר , שכן זה ישפיע על התוצאה הסופית של המראה שלך.

הורד את הספר האלקטרוני: מדריך להתאמת בגדים ונעליים
ערכים של תיקי עור לגברים: תיק עור טוב הוא בסביבות R$ 300 עד R$ 900. פחות מהערך הזה האיכות לא אמורה להיות כל כך טובה, אלא אם כן הוא חלק ממכירה, החלפת קולקציה או מחיר בלאק פריידי, לדוגמה.

תיק עור לגברים בסגנון POSTAL
תיק-עור בסגנון ארנק

בדרך כלל תיק השליח לגברים משמש גברים שצריכים לשאת חפצים אלקטרוניים כמו מחברות וטאבלטים. אבל זה גם טוב מאוד לשים את הספר שאתה קורא, בין שאר דברים קטנים והכרחיים, שכן יש בו חלוקות פנימיות, מה שמשאיר הכל מאוד מאורגן.
והדבר הכי טוב בתיק השליח הוא שהוא מתאים לסגנון הקז'ואלי או הרשמי יותר.

תיק HAND מעור לגברים
תיק גברים-עור-תיק-סגנון

אם אתה הטיפוס הרשמי יותר, בחר תיק יד. נעשה בו שימוש נרחב על ידי אנשי עסקים או עורכי דין, שבהם סביבת העבודה דורשת משהו מסורתי יותר. זה גם אידיאלי למי שרוצה לקחת איתם את בגדי ההתעמלות לאחר העבודה. אבל אל תטעו, היום יש תיקים עם מעצב מחודש שנמלטים ממראה הארנק של סבא.

תיק גברים מעור בסגנון תרמיל
גברים-תיק-תיק-תיק גב

אם אתה עדיין מעדיף את הסגנון הקז'ואל של תיקי בד או קנבס, בחר בתיק עור בסגנון תרמיל. פרקטי ועם אווירה של אלגנטיות, זה משאיר אותך עם סגנון צעיר שאתה לא רוצה לנטוש. מעולה למי שיוצא לעבודה באופניים או באופנוע.

תיק עור לגברים של טוסקני
עור-תיקים-גברים

תיקי כתף מעור לגברים

תיקי עור לגברים טוסקני

למגוון המלא של תיקי עור בקרו אותנו

תיקי עור לנשים וגברים 

תיקי עור לנשים

תיקי עור לגברים

תיקי עור למחשב נייד

תיקי עור עסקים

תיקי עור מסמכים

תיקי עור נסיעות

תיקי גב עור