בחירת תיק יד מעור-טוסקני תיקי עור

תיק יד יכול להיות די פשוט בעיצובו אם הוא בצבע מדהים – הצבע הוא הגיבור.

אבל אם אתה הולך על תיק יד שחור, אז זה צריך להיות כמה פרטי עיצוב נוספים כדי להפוך אותו יותר אסתטי. שחור ופשוט = משעמם ומשעמם ולא מסוגנן.

פרטי עיצוב (כמו בתיק הזה שהוענקו לי מבלוריטה) הופכים קלאץ' שחור שעלול להיות משעמם ליצירת אמנות ומתחיל שיחה במקום. אם התלבושת שלך בסיסית, הפוך את התיק שלך לגיבור.
הפוך אותו למגוון
יכול להיות שיש תיקים למטרות ספציפיות (כגון תיק ערב), אבל לתיק היומיומי שלך, אם אתה נוטה להיות מישהו שיש לו רק תיק אחד שאתה לובש עם הכל – לכל מקום – כל יום – הוא צריך להיות רב תכליתי. העיצוב שלו.
זה צריך להיות לבוש מספיק כדי להתייחס ללבוש העבודה שלך.
זה צריך להיות רך מספיק כדי להתייחס לתלבושות הקז'ואל שלך.
זה צריך להשתלב עם פלטת הצבעים שלך – כדי שזה לא יתנגש עם התלבושת שלך.
איך לבחור תיק שמתאים לכל האאוטפיטים שלך? התחל בכך שהצבע הוא השתקפות של צבע השיער שלך. זהו צבע חתימה שאף פעם לא מורידים. אתה תמיד לובש את השיער שלך, וזו הסיבה שצבע השיער הוא צבע כל כך נהדר עבור תיקים, נעליים, מעילים וחגורות – שכן אלו הם האלמנטים של תלבושות ש"עוברות" על הרבה בגדים אחרים.

6 טיפים מובילים לבחירת תיק יד פרקטי ויפה גם יחד – תיק זהרה בצבע עיניים ייחודי
תיק זוהרה מעור איכותי זה בצבע עיניים ייחודי והצהבהב האהוב עליי בצבע כה רב תכליתי כמו שהוא הולך עם כל כך הרבה צבעים אחרים.

לחלופין, הבחירה השנייה שלי היא לשקף את צבע העיניים שלך – צבע יחודי נוסף – כמו שוב, אלא אם כן יש לך מגוון של עיני זכוכית בצבעים שונים, החלק הזה שלך לא משתנה מיום ליום.

תיקי עור יוקרתיים טוסקני תיקים

תיקי עור טוסקני

למגוון המלא של תיקי עור ומוצרי עור לנשים בקרו 

תיקי עור לנשים

תיקי יד לנשים

תיקי כתף מעור לנשים

תיקי גב עור לנשים

ארנקי עור לנשים

אביזרי עור 

תיקי עור במבצע

מוצרי טיפוח לעור