תיקים לנשים -טוסקני תיקי עור

"תיק יד של אישה לא נמצא שם כדי למצוא משהו, אלא כדי שיהיה בו הכל." זהו אחד הציטוטים הפופולריים ביותר של הסופרת קשה לא להסכים עם האמירה הזו. במיוחד שרוב הנשים רואות בתיקים רק אביזר פרקטי.

גודל התיק – זה משנה!
אחד הדברים החשובים ביותר בבחירת תיק לנשים הוא המידה. מה שקובע כאן הוא לא רק ההיבט של הפונקציונליות עצמה (עד כמה התיק מרווח ופרקטי) אלא גם האם הדגם הנבחר של התיק יתאים לסגנון שלנו. אנו יכולים לבחור מתוך מגוון רחב של דגמים וסגנונות של תיקים, כלומר מתיקי קלאץ' קטנים, תיקים בגודל בינוני ועד תיקי קניות גדולים. כמובן שהגזרה והדגם של התיק צריכים להתאים היטב לסגנון שלנו, חשוב שדגם התיק יתאים לגזרה שלנו. תיקים קטנים מתגלים כאביזר סטיילינג נהדר לנשים רזות. לדוגמה, תיק יד קטן על שרשרת או רצועה ארוכה מסוגלים להרזות אופטית את הדמות. תיקים גדולים נבחרים לרוב על ידי נשים בעלות צורות עקומות.

תיק יומיומי לנשים – באיזה דגם לבחור?
בעת בחירת תיק יד, אנו ממליצים בחום על אופנה. אנו בודקים אילו סגנונות ודגמים זוכים להכרה בשווקי האופנה העולמיים. רובנו שואבים השראה ממה שיש כרגע באופנה. אם אנחנו מחפשים תיק לנשים כל יום, מלבד השראות אופנתיות, כדאי לקחת בחשבון גם כמה פונקציונלי דגם התיק הנבחר. ראוי לציין שלא כל תיק קטן מתאים לשימוש יומיומי ולא כל תיק גדול יהווה תוספת מתאימה לסטיילינג היומיומי. כאשר מחפשים את התיק היומיומי המושלם, אנחנו בהחלט צריכים להיות מודרכים על ידי גודלו. אם אתם מחפשים תיק יד לעבודה יומיומית, תיק יד גדול או בינוני בהחלט יהיה הרבה יותר פרקטי. כלומר, כזה שיכיל פריטים יומיומיים ושאר חפצי נוי חשובים. תיקים קטנים בסוג הקלאץ' לא סביר שיעבדו כאביזר פרקטי, אלא כאלמנט של סטיילינג אופנתי. הדגמים הנבחרים ביותר של תיקים וכאלה שנכללים בקטגוריית "יומיום" הם קלאסייםתיקי תא מטען , תיקי שליח לנשים ודגמי קניות.

תיק יומיומי קטן או גדול? קשה לתת כאן תשובה ברורה. הכל, כפי שאתה יכול לראות, תלוי בהעדפות האישיות שלנו, בטעם כמו גם בצרכים שלנו.

תיקים לנשים -טוסקני תיקי עור

למגוון המלא של תיקי עור ומוצרי עור לנשים בקרו 

תיקי עור לנשים

תיקי יד לנשים

תיקי כתף מעור לנשים

תיקי גב עור לנשים

ארנקי עור לנשים

אביזרי עור 

תיקי עור במבצע

מוצרי טיפוח לעור