תיקים איכותיים לנשים Tuscany Bags

תיקים איכותיים לנשים Tuscany Bags
1. ודאי שהוא נוח לנשיאה
כן, תיק יד, בדיוק כמו שהבגדים שלך צריכים להיות ברמת נוחות שאתה מרוצה ממנה. לפני שנים רבות הייתה לגוצ'י מכירה ענקית במלבורן (הם אף פעם לא היו עושים את זה עכשיו מכיוון שזה "מדלל" את המותג) ואני לקחתי תיק יד. הדבר ששמתי לב אליו היה באיזו נוחות הוא ישב על הכתף שלי מבלי להחליק, והתאים מתחת לזרוע שלי. אני זוכר שחשבתי "לא פלא שאנשים בדרך כלל משלמים כל כך הרבה על סוג כזה של עיצוב טוב".

אז נסו תיק יד ושימו לב האם הוא דוחף את היד שלכם החוצה בצורה לא נוחה? האם זה מחליק מהכתף שלך בקלות רבה מדי? האם אתה צריך לשאת אותו בידיות וזה לא הסגנון שלך?

אנחנו יכולים לאהוב את המראה של תיק יד, אבל אם אין לו את הנוחות הנכונה לנשיאה (ואתה תסחב אותו הרבה ולפעמים לתקופות ארוכות), אז תתחיל להתרעם עליו יפה במהירות.6 טיפים מובילים לבחירת תיק יד שהוא גם פרקטי וגם יפה

2. ודא שהוא לא כבד מדי
אני אוהב תיקי עור כאילו הם נשרטים (מה שהם ישרטו) הם ניתנים לשיפור, בניגוד לכל תיקי עור מלאכותי. זה אומר שההשקעה שלי תימשך הרבה יותר זמן, שכן בדיוק כמו זוג נעלי עור טובות, אני יכול להבריק את תיק העור שלי. עם זאת, לפעמים תיקי עור מסוימים יכולים להיות כבדים מאוד כשהם ריקים, מה שאומר שברגע שאני מטה את כיור המטבח שלי לתוך התיק, אני אשא 45 ק"ג של משקל על הכתף. לא טוב לגב (או למצב הרוח).

אז בדוק את התיק ושימו לב כמה הוא כבד. לפעמים פרט המתכת הנוסף הזה יכול גם להכביד על תיק – הוא נראה נהדר אבל הוא כבד בצורה לא מעשית.

3. הכיסים המתאימים לך
האם זה רק חלל ריק בפנים או שיש לו כמה כיסים? אם יש לו כיסים, איזה סוג וכמה?

מה שאתה אוהב יהיה אישי עבורך. גיליתי בשבילי שאני לא אוהב כיס מפריד מרכזי, אבל אני אוהב כיס אני יכול לפוצץ עט או שניים, מטלית לניקוי משקפיים ועוד כמה חתיכות קטנות. אני אוהב כיס שאני יכול לאחסן בו את הטלפון שלי, ואני מאוד אוהב כיס מבחוץ שרוכסן בו אני יכול להכניס את מפתחות המכונית שלי. תיק זהרה זה מושלם – יש לו כיסים גם בפנים וגם בחלק החיצוני של התיק , מלפנים ומאחור! 6 טיפים מובילים לבחירת תיק יד שהוא גם פרקטי וגם יפה

בתיק קלאץ' קטן יותר או בתיק ערב, אני אוהב הרבה כיסי כרטיסים, מכיוון שאני לא רוצה לסובב את הארנק הרגיל שלי, אבל זה טוב להיות מסוגל לקחת איתך כרטיס אשראי ועוד כמה חלקים (כמו שלי רישיון נהיגה בימים קדומים כש"הקלפו" אותי מכיוון שנראיתי צעיר מכדי לקנות כוס יין!). קלאץ' הדגים של Bellorita שלי שמופיע בפוסט הזה כולל הרבה נקודות מקסימות לכרטיסים וגם קטע נחמד עם רוכסן.

גם אני אוהב כיס עם רוכסן בארנק ערב – מכיוון שסביר להניח ששם ארצה לשים קצת כסף.

בנוסף חייב להיות מספיק מקום גם לשפתון, משקפי קריאה, טלפון ומפתחות. אין דבר גרוע יותר מארנק ערב שאינך יכול להכניס בתוכו את הדברים החיוניים שלך.

4. Zip it Up
אני אוהב תיק יד שניתן לכסוס או לסגור אותו במלואו, כך שאם אני נוסע והוא נופל, שום דבר לא נופל. במיוחד עם תיקים ותיקים גדולים יותר, סגירת רוכסן היא משהו שעושה את ההבדל באותם זמנים שבהם אתה צריך להיות מסוגל לסגור כראוי את התיקים שלך כדי לשמור על בטיחות התכולה שלך.

6 טיפים מובילים לבחירת תיק יד שהוא גם פרקטי וגם יפה

תיק זה מבית TUSCANY בצבע צהבהב מדהים (צבע אהוב ורב-תכליתי) ועשוי מעור באיכות טובה. קניתי את זה בטיול האחרון שלי לבריטניה וגיליתי שזה מותג מחוף Causeway של צפון אירלנד (שגם בו ביקרתי כשהייתי שם) ואני עושה כדי לאסוף משהו מקומי בטיולים שלי.

5. הפוך את זה יפה
ואז יש את העיצוב. אני חייב לאהוב את זה גם מבחינה אסתטית. אני מאמין בצורה פלוס פונקציה – לא אחד על פני השני.

צבע הוא דרך אחת – ולכן יש לי אוסף של תיקים בצבעים שונים.

תיק יד יכול להיות די פשוט בעיצובו אם הוא בצבע מדהים – הצבע הוא הגיבור.

אבל אם אתה הולך על תיק יד שחור, אז זה צריך להיות כמה פרטי עיצוב נוספים כדי להפוך אותו יותר אסתטי. שחור ופשוט = משעמם ומשעמם ולא מסוגנן.

תיקים איכותיים לנשים Tuscany Bags

למגוון המלא של תיקי עור ומוצרי עור לנשים בקרו 

תיקי עור לנשים

תיקי יד לנשים

תיקי כתף מעור לנשים

תיקי גב עור לנשים

ארנקי עור לנשים

אביזרי עור 

תיקי עור במבצע

מוצרי טיפוח לעור